Remarketing je avtomatsko učinkovito oglaševanje preko Google mreže znanim kupcem. Če je nekdo obiskal vašo spletno strna in si ogledoval določene izdelke ter je spletno stran zapustil iz nekega razloga, se uporabi taktika remarketing o kateri si več preberite na tej povezavi https://www.gorec.si/remarketing/. tovrstno oglaševanje vaših izdelkov kupcem, ki so že bili na strani je zelo učinkovito, ker kupca spomnite na sebe in se bo verjetrno vrnil nazaj in kupl, kar je prej iskal. Večkrat, ko vidi ogla, bolje bo, vendar ne preveč pogosto, kar se da nastaviti pri samem oglaševanju, kolikokrat en obiskovalec spleta vidi vaš oglas.

remarketing

Remarketing pomaga, da ko kupec brska po drugih spletnih straneh, se mu prikazuje vaš oglas z vašim izdelkom. Ker je že v nakupnem procesu oziroma raziskuje, se bo verjetno odločil klikniti na oglas in vas spet preveriti. Oglašuje pa se tudi lahko podobne izdelke in se kupca privabi na drug način.

Ko se izvaja remarketing, se lahko nastavi oglase točno za katere kupce želite, da se jim prikazujejo. Lahko tudi izločite spletne strani, za katere ne želite, da so na njih vaši oglasi. Včasih to lahko škoduje zato je vredno o tem dobro razmisliti. To vam lahko pomaga narediti strokovnjak.

Ponovno oglaševanje ali angleško remarketing je lahko tudi pošiljanje mailov tistim kupcem, ki os že kaj kupili. Gre za drug pristop s podobno vsebino. Le da to ni plačljivo oglaševanje, ker je baza znanih kupcev dejansko vaša. Ponovno trženje z oglaševanjem se zelo splača, ker tako ulovite v pravem trenutku prave kupce in jih pripeljete do nakupa.

Potem pa je  vaša naloga le še, da se kupce zadrži in da kupujejo pri vas. Če s kupci navajeni na eno storitev ali produkt, bodo redko šli raziskovati kaj drugega, razen če je kaj narobe in morajo. Vredno je poskusiti, če tega še niste naredili, ker je uspeh lahko res zavidljiv.