Če ste novi med podjetniki oz. ponudniki nekih storitev/izdelkov, morate nekako pridobiti stranke oz. kupce in le kaj so transparenti, če ne odličen promocijski material, s pomočjo katerega vas bodo ljudje spoznali.

Vsak nov produkt ali pa storitev na tržišču v začetni fazi potrebujeta dobro reklamo, promocijo, da lahko ljudje sploh spoznajo, kaj vse jim je na voljo. Naj imate še tako dober produkt ali pa ponujate odlične storitve (masaže, pedikure in podobno), brez izvrstne promocije ne boste nič zaslužili, saj ljudje ne bodo vedeli za vas. Dandanes vam je na voljo veliko vrst promocijskih sredstev – nekateri naročijo reklamne oglase na internetu, ker pač vse več ljudi dnevno brska po internetu, drugi dajo oglase v tiskane medije, ker veliko ljudi še vedno bere novice in ostale reklame, a največ ljudi boste našli prav na cesti. Ljudje se dnevno gibamo iz kraja v kraj, ko se vozimo na delovno mesto, v šolo, na sestanke, v trgovino, na obisk k prijateljem itd. Zato so transparenti naravnost odličen način, da široko množico ljudi obvestite o svoji dejavnosti. Transparent lahko oblikujete sami, ali pa v sodelovanju z izkušenimi strokovnjaki v oglaševalskih ali tiskarskih studiih, ki točno vedo, kaj ljudi privlači oz. kaj jih odbije. Oblikujte unikaten transparent, ki kar se da dobro predstavlja vaše podjetje oz. produkt, nanj napišite svoje kontaktne podatke, dodajte lično slikico izdelka/storitve in prodajni uspeh je zagotovljen. Ne rabite se truditi za dodatno promocijo, saj bodo transparenti govorili sami zase.

Vsak nov izdelek ali storitev na tržišču potrebuje dobro promocijo, po domače rečeno reklamo, da ga ljudje sploh spoznajo. Obstaja veliko promocijskih sredstev, s katerimi lahko opozorite ljudi nase, a najučinkovitejši med njimi so gotovo transparenti, saj ravno na cesti oz. ulicah srečamo največjo maso ljudi – ljudje se dnevno nekje gibljemo, zato bodo transparente zagotovo opazili vsaj nekateri. Transparent lahko oblikujete sami, ali pa za pomoč prosite strokovnjake v tiskarskih in oglaševalskih studiih.