Sodoben poklic, ki si ga lahko izberete, ki na navsezadnje to ni je influencer. Gre bolj za način življenja, ki ga preprosto lahko kombinirate z delom. Če pogledamo, so si slovenski influencerji med seboj zelo različni. Ugotavljamo pa, da je njihovo izhodišče predvsem njihov način življenja, zanimanj, hobijev in raziskovanj. Tudi najbolj izkušeni slovenski influencerji so v prvi vrsti zvesti sebi in sodelujejo z isto mislečimi.

Če v osnovi pomislimo, kdo sploh je influencer, pridemo do odgovora, ki nas pripelje do določenega vplivneža. Do določene mere ima vpliv na okolico vsakdo. Ko pa bi z določeno informacijo želeli doseči večje število ljudi zagotovo pomislimo tudi na influencerja. Kot smo že omenili so to ljudje, ki s svojim načinom življenja in dela pokrivajo določene družbene tematike in na ta način pridobijo veliko sledilcev, bralcev in oboževalcev. Marsikatere oglasne kampanje so uspešne predvsem na račun moči, ki jo imajo določeni slovenski influencerji. Kanali preko katerih infulencerji delujejo so predvsem različni blogi, Facebook, Instagram, Youtube, in drugi. Kateri kanal uporablja posameznik je odvisno predvsem od končne publike in načina dela. Kreacija vsebin, ki jo slovenski influencerji ustvarjajo za svoje naročnike jim omogoča popolno svobodo. Največkrat se na ta način delijo testi izdelka, predstavitev blagovne znamke, fotografije, lastne izkušnje, ki so deljena na izbranih družbenih omrežjih ter njihovih medijih.

slovenski influencerji

Lahko rečemo tudi, da se spreminja način komunikacije s potrošniki, saj informacija v današnjem času potuje izredno hitro. Prav tako pa je vsaka informacija v danem trenutku lahko podprta s slikovnim gradivom in osebno izkušnjo določenega influencerja. Vpliv influencerjev je že tako močan, da lahko konkurira tudi določenim medijem. Pri raziskavi je bilo namreč ugotovljeno, da imajo slovenski influencerji večji doseg kot tiskani mediji. Lahko rečemo, da so influencerji resna konkurenca vsem medijem. Če pogledamo samo način oglaševanja in predstavitve izdelka, predvsem pa izbiro, ki jo naredi influencer sam. Tu se je potrebno zavedati, da influencer sam izbere izdelek oziroma produkt, ki ga želi izpostaviti na svojem blogu ali drugih komunikacijskih kanalih. Vsekakor je osnovno vodilo, ki jo ima influencer to da reklamira in podpira kvaliteten izdelek ali storitev, saj je od tega odvisno tudi število aktivnih sledilcev. Nihče med influencerji nima želje o izgubi le teh, ampak želi svojo bazo povečati. To lahko stori le na način, da so njegove vsebine aktualne, pristne ter resnične. Na ta način si influencer gradi lastno mrežo in odpira možnosti za nadaljnje delo.

Influencer ne postaneš kar čez noč. Za tem se skriva ogromno dela, ki se ga sledilci ne zavedajo. Marsikateri slovenski influencerji so to postali, sčasoma, saj jih je na ta način dela in življenja pripeljala določena izkušnja ali pa način življenja. Pri izbiri vseh aktivnosti morajo biti influencerji zelo premišljeni, nikoli ne sme zmanjkati idej, ki pa morajo biti vedno znova zanimive njihovim sledilcem. Za vsako objavljeno vsebino je po navadi več ur urejanja, kreativne, priprav. Biti influencer pomeni biti popolnoma predan in slediti v prvi vrsti sebi, svoji avtentičnosti, kar je pogoj za za odkrito komunikacijo z sledilci. Vsakdo je uspešen v nečem, če želite lahko svoje hobije in zanimanja delite z drugimi.